Друк на Перфорованній плівці One Way Vision
Перфорована плівка “One Way Vision” – перфорована вінілова плівка зі значною світлопропускною здатністю і самоклеючою основою.
Перфорована плівка може забезпечити до 60% світлопропускання, що визначається діаметром отворів перфорації (до 2 мм). З одного боку, плівка біла або прозора (друкована сторона), на звороті темна. Надруковане рекламне зображення проглядається чітко, тому око людини не бачить перфорації і сприймає картинку цілісною, а зворотній бік задяки перфорації та темному клеєвому шару створює ефект тонованого скла.
Перфорована плівка One Way Vision клеїться на такі скляні поверхні, як:
- вітрини магазинів, ресторанів, кінотеатрів, кафе, салонів краси, фітнес-центрів і торгово-розважальних центрів,
- транспорт (автомобілі, тролейбуси, трамваї, автобуси)
- вікна житлових будинків і офісних будівель.
ПЕРЕВАГИ:
- інноваційність,
- простота монтажу,
- відносно невисока вартість,
- відсутність додаткових несучих конструкцій на місці монтажу,
- захист від сонячного світла (ефект тонування).
Одиниця виміру кількості широкоформатного друку (м)²
Вимоги до макету
- Формат файлів (пріоритетно): «.tif», «.pdf». Також можливі формати: .psd, .ai, .eps, .cdr, .indd
- Компресія: При збереженні макетів можна (і потрібно;) використовувати «LZW компресію».
- Зв’язки: Картинки повинні бути впроваджені у файл (не прилінковані).
- Шрифти: мають бути переведені в «криві», або ж зображення має бути злите.
- Кольоровий простір: CMYK / 8 bit.
- Ефекти: накладання, лінзи тощо, мають бути растровані.
- Розміри: Макет має бути зроблений у розмір (1:1).
- Відступи: 3-5 мм (від краю до важливої інформації)
- Краї: 2 мм з кожного боку