Поліграфічний дизайн та верстка
Дизайн поліграфії та верстка
Важливим етапом у створенні і підготовці рекламної, інформаційної чи іміджевої друкованої продукції є дизайн, а саме поліграфічний дизайн. Завдяки йому Ви привернете увагу необхідної цільової аудиторії, ефективніше зможете продати товар чи послугу, виокремитись та запам’ятатись серед інших, сформувати певний образ про себе в очах клієнта.
Етапи розробки
– Розробка концепції
– Сам дизайн
– Верстка
– Підготовка до друку
Дизайн поліграфії, верстка і висока якість друку – є основним способом залучення уваги споживача до продукції саме рекламної поліграфії.
Дизайн відповідає на питання «що розташувати?», а верстка — «як розташувати?».
Дизайн – це розробка концепції, пошук колірного рішення, підбір шрифтів, ілюстрацій, символів і т.д. Це бачення всього концепту цілком від початку до кінця. Верстка – це перенесення задуманого на макет з дотриманням деяких правил, які впливають на сприйняття макета в цілому. Верстка є продовженням дизайну, втіленням його у життя у графічному вигляді, готує його для друку.
При замовленні розробки дизайну поліграфії, багато хто задається питанням: що важливіше – текст або картинка? Який дизайн буде ефективнішим? Однозначної відповіді на це питання дати неможливо: скільки людей – стільки й думок. Однак, згідно з дослідженнями психологів, більшу частину інформації (до 80%) людина сприймає через зір. Зображення іноді може замінити велику кількість слів. Але і якісно розроблена текстова реклама може бути образна, виразна і ефективна.
При розробці дизайну поліграфії враховується:
- специфіка діяльності компанії.
- специфіка продукту
- переваги цільової аудиторії (потенційних і постійних споживачів)
- конкурентне середовище
- практичність
Яку б поліграфічну продукцію Ви не замовили, від візиток і листівок, до журналів і каталогів, саме професійно виконаний дизайн поліграфії грає найважливішу роль.
Ми приймаємо в роботу файли в будь-яких, часом екзотичних та античних форматах.