Фірмовий стиль та брендбук

Що таке Фірмовий стиль та Брендування? Давайте розглянемо ці питання.

Фірмовий стиль – це система графічних форм та констант, підпорядкованих єдиній ідеології, концепції та стилістиці, які закладають основу всіх візуальних комунікацій вашого бренду. Фірмовий стиль є одним із інструментів формування бренду та одночасно – елементом брендингу. Поняття фірмового стилю тісно пов’язане із поняттям іміджу.

Основне завдання – зробити товари фірми впізнаваними та відмінними від товарів інших фірм, підвищити конкурентні переваги, пропагуючий та рекламний ефект та захистити товари від підробок.
Фірмовий стиль дозволяє з низки графічних знаків, форм, а також кольорів та відтінків сформувати цілісний образ бренду, який зберігатиме свою стилістичну єдність та органічний характер в інформаційному, медійному та фізичному просторі.

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ – Запорука впізнаваності ВАШОЇ КОМПАНІЇ!

  • забезпечує єдність сприйняття бренду у всіх його проявах
  • полегшує ідентифікацію бренду, підвищує його впізнаваність та запам’ятовуваність
  • дозволяє суттєво підвищити ефективність усіх маркетингових комунікацій бренду

До пакету послуг входить розробка: логотипу, візитки, бланк, конверта, папки????????????

БРЕНДБУК
Книга-путівник бренду або брендбук (англ. brand book) — офіційний документ компанії, в якому описується концепція бренду, атрибути бренду, цільова аудиторія, позиціонування компанії та інші дані, якими керується відділ маркетингу та керівники бізнесу для побудови комунікації зі споживачами та розвитку компанії в цілому. Крім цього, брендбук містить повний посібник з фірмового стилю, який включає докладний опис використання кожного фірмового елемента на різних носіях, як рекламних, так і корпоративних. Брендбук – це опис основних елементів ідентичності та атрибутів бренду (суть, позиція, місія, філософія, цінності, індивідуальність). Завданням цього документа є систематизація всіх ідеологічних елементів бренду, створення комплексної сформованої картини бренду, а також докладні рекомендації щодо його використання з метою формування цілісного сприйняття бренду споживачами.

Невідємною частиною фірмового стилю є БРЕНДУВАННЯ

Брендування — це один із напрямків реклами, який працює на покращення іміджу компанії, шляхом нанесення рекламної інформації, символіки, товарного знака, логотипу, слогана на різні поверхні (транспорт, вітрини, обладнання) та різноманітну атрибутику, яка відразу стає рекламоносієм. Чим частіше потенційний покупець (відвідувач) бачитиме фірмову символіку, тим успішнішими будуть продажі: сприйняття знайомого образу працює на підсвідомому рівні, впевнено підштовхуючи до постійного звернення.
Наша команда готова показати, як брендування здатне змінити ставлення потенційних клієнтів до вашої компанії.
ПРИКЛАДИ БРЕНДУВАННЯ
Найбільш популярним є брендування автотранспорту. компанії завдають логотипи своєї фірми на власний автопарк. Так, у місті часто можна побачити кур’єра, на машині якого логотип фірми, що пропонує доставку піци тощо.
Ще один варіант — розміщення реклами на автобусах, трамваях, маршрутних таксі. Фірма розміщує рекламу своєї компанії на громадському транспорті, що дає відмінну можливість залучення нових клієнтів.
Інший нішою є нанесення реклами на вітрини, промо-стійки. Красиві дівчата за фірмовими стійками супермаркетів пропонують спробувати той чи інший продукт. компанії використовують брендування своїх вітрин для впізнання та підвищення популярності своїх продуктів.
Ще, ви часто помічаєте логотип фірми на канцелярському приладді, бланках і т. п. Отримуючи фірмову ручку, блокнот або запальничку, ви маєте знак нагадування про те, послугою чиєї фірми ви скористалися, чи чию продукцію придбали.
ПОСЛУГИ З БРЕНДУВАННЯ
Професіонали студії Paradox вже багато років надають послуги з брендування для малого, середнього та великого бізнесу. Наші проекти включають:
– вивчення діяльності компанії-замовника
– Дослідження цільової аудиторії та виявлення об’єктів, здатних викликати стійкі асоціації з брендом
– Визначення носіїв елементів бренду, розробка лінійки рекламних матеріалів та інструкцій щодо їх застосування
– Презентація проекту замовнику, обговорення та коригування деталей
Ми пропонуємо лише свіжі рішення, що сприяють зростанню вашого бізнесу!

212

Вимоги до макету

  • Формат файлів (пріоритетно): «.tif», «.pdf». Також можливі формати: .psd, .ai, .eps, .cdr, .indd
  • Компресія: При збереженні макетів можна (і потрібно;) використовувати «LZW компресію».
  • Зв’язки: Картинки повинні бути впроваджені у файл (не прилінковані).
  • Шрифти: мають бути переведені в «криві», або ж зображення має бути злите.
  • Кольоровий простір: CMYK / 8 bit.
  • Ефекти: накладання, лінзи тощо, мають бути растровані.
  • Розміри: Макет має бути зроблений у розмір (1:1).
  • Відступи: 3-5 мм (від краю до важливої ​​інформації)
  • Краї: 2 мм з кожного боку





    Надішліть свій матеріал нам

    Ми розглянемо та дамо відповідь по вашому питанні.