Поліграфічний дизайн та верстка

Дизайн поліграфії та верстка

Важливим єтом у створенні і підготовці рекламної, інформаційної чи іміджевої друкованої продукціі є дизайн, а саме поліграфічний дизайн. Завдяки йому Ви привернете увагу необхідної цільової аудиторії, ефективніше зможете продати товар чи послугу, виокремитись та запам’ятатись серед інших, сформувати певний образ про себе в оах клієнта.

Етапи розробки
– Розробка концепції
– Сам дизайн
– Верстка
– Підготовка до друку

Дизайн поліграфії, верстка і висока якість друку є основним способом залучення уваги споживача до продукції,саме рекламної поліграфії.

Дизайн відповідає більшою мірою на питання «що розташувати», а верстка — «як розташувати». Дизайн – це розробка концепції, пошук колірного рішення, підбір шрифтів, ілюстрацій, символів і т.д. Це бачення всього концепту цілком від початку до кінця. Верстка – це перенесення задуманого на макет з дотриманням деяких правил, які впливають на сприйняття макета в цілому. Верстка є продовженням дизайну, втіленням його у життя у графічному вигляді, готує його для друку.

При замовленні розробки дизайну поліграфії, багато хто, ймовірно, задається питанням: що важливіше – текст або картинка? Який дизайн буде ефективнішим? Однозначної відповіді на це питання, ймовірно, дати неможливо: скільки людей – стільки й думок. Однак, згідно з дослідженнями психологів, більшу частину інформації (до 80%) людина сприймає через зір. Зображення іноді може замінити велику кількість слів. Але і якісно розроблена текстова реклама може бути образна, виразна і ефективна.

При розробці дизайну поліграфії враховується:

  • специфіка діяльності компанії.
  • специфіка продукту
  • переваги цільової аудиторії (потенційних і постійних споживачів)
  • конкурентне середовище
  • практичність

Яку б поліграфічну продукцію Ви не замовили від візиток і листівок до журналів і каталогів, саме професійно виконаний дизайн поліграфії грає найважливішу роль.

Ми приймаємо в роботу файли в будь-яких, часом екзотичних та античних форматах.

212

Вимоги до макету

  • Формат файлів (пріоритетно): «.tif», «.pdf». Також можливі формати: .psd, .ai, .eps, .cdr, .indd
  • Компресія: При збереженні макетів можна (і потрібно;) використовувати «LZW компресію».
  • Зв’язки: Картинки повинні бути впроваджені у файл (не прилінковані).
  • Шрифти: мають бути переведені в «криві», або ж зображення має бути злите.
  • Кольоровий простір: CMYK / 8 bit.
  • Ефекти: накладання, лінзи тощо, мають бути растровані.
  • Розміри: Макет має бути зроблений у розмір (1:1).
  • Відступи: 3-5 мм (від краю до важливої ​​інформації)
  • Краї: 2 мм з кожного боку






    Надішліть свій матеріал нам

    Ми розглянемо та дамо відповідь по вашому питанні.