Брендування авто
Брендування або оформлення автомобілів рекламою – це динамічна зовнішня реклама, коли носієм реклами виступає сам транспорт. За допомогою спеціалізованого матеріалу наноситься символіка, логотип, контактна або будь-яка інша рекламна інформація.
Переваги такої реклами:
- Впізнаваність бренду чи компанії. Яскрава реклмапривертає до себе увагу та запам’ятовується
- Рекламу бачать всі навкруги, тому автоматично залучається велика аудиторія
- Реклама працює 24/7
- Зручне розташування реклами на рівні очейробить її читабельною і легко запам’ятовується
- Довговічна та надійна
Брендування авто можливо такими матеріалами:
- One Way Vision (перфорована основа, що дозволяє обклеювати вікна)
- Oracal (плівка, має широкий асортимент видів та кольорів).
Матеріали високої якості, стійкі до УФ випромінювання, потрапляння вологи, механічних пошкоджень. Матеріал підбирається в залежності від запиту та від самого автомобіля.
Який транспорт можна забрендувати плівкою:
- Легкові автомобілі
- Вантажні автомобілі
- Автомобілі таксі
- Громадський транспорт
- інше…
Вартість брендування ……
- вид автотранспорту;
- розмір нанесення реклами;
- тип плівки.
- виїзд замірника;
- розробка дизайну;
- видалення старого обклеювання;
Вимоги до макету
- Формат файлів (пріоритетно): «.tif», «.pdf». Також можливі формати: .psd, .ai, .eps, .cdr, .indd
- Компресія: При збереженні макетів можна (і потрібно;) використовувати «LZW компресію».
- Зв’язки: Картинки повинні бути впроваджені у файл (не прилінковані).
- Шрифти: мають бути переведені в «криві», або ж зображення має бути злите.
- Кольоровий простір: CMYK / 8 bit.
- Ефекти: накладання, лінзи тощо, мають бути растровані.
- Розміри: Макет має бути зроблений у розмір (1:1).
- Відступи: 3-5 мм (від краю до важливої інформації)
- Краї: 2 мм з кожного боку